Zam贸w przez telefon: +48 576 142 509

Darmowa dostawa od 200 z艂

Zio艂a dla sportowc贸w – jak mog膮 pom贸c?

Zio艂a dla sportowc贸w ciesz膮 si臋 bardzo du偶ym zainteresowaniem w艣r贸d os贸b, kt贸re regularnie po艣wi臋caj膮 sw贸j czas na uprawianie jakiej艣 aktywno艣ci fizycznej. Takie osoby oczekuj膮 zazwyczaj zwi臋kszenia wydolno艣ci swojego organizmu. Cz臋sto zale偶y im tak偶e na szybszej regeneracji i przyro艣cie mi臋艣ni. Warto zatem dowiedzie膰 si臋, jakie zio艂a dla sportowc贸w mog膮 pom贸c w uzyskaniu wy偶ej wymienionych efekt贸w.

Czy zio艂a dla sportowc贸w warto pi膰?

Zio艂a dla sportowc贸w warto doceni膰 przede wszystkim ze wzgl臋du na ich skuteczno艣膰 i wszechstronne dzia艂anie. Posiadaj膮 r贸偶ne w艂a艣ciwo艣ci, kt贸re pozwalaj膮 szybciej wr贸ci膰 do r贸wnowagi po intensywnym treningu.

Jak dzia艂aj膮 zio艂a dla sportowc贸w? Skutek
Wspieraj膮 detoks organizmu Usprawnienie eliminacji zb臋dnych produkt贸w przemiany materii oraz toksyn
Wymiataj膮 wolne rodniki Zneutralizowanie reaktywnych form tlenu, kt贸re tworz膮 si臋 podczas wysi艂ku
S膮 藕r贸d艂em substancji mineralnych i witamin Uzupe艂nienie brakuj膮cych elektrolit贸w
Relaksuj膮
  • Z艂agodzenie dolegliwo艣ci b贸lowych
  • Brak problem贸w z bezsenno艣ci膮 po treningu
Wzmacniaj膮 Coraz lepsze efekty treningu
Zmniejszaj膮 stany zapalne Ograniczenie stan贸w zapalnych, kt贸re mog艂yby hamowa膰 rozw贸j tkanki mi臋艣niowej
Lorem Vit Aktywno艣膰

LOREM VIT AKTYWNO艢膯
ZIO艁A DLA AKTYWNYCH

Czy zio艂a dla sportowc贸w dzia艂aj膮?

loremvit-minZio艂a dla aktywnych naprawd臋 okazuj膮 si臋 skuteczne. Mog膮 poprawia膰 wydolno艣膰 uk艂adu oddechowego, uk艂adu kr膮偶enia oraz zwi臋kszy膰 og贸ln膮 wytrzyma艂o艣膰 ca艂ego organizmu. Warunkiem skuteczno艣ci zi贸艂 jest jednak regularne ich stosowaniem贸wi Marcin Bielonko ze sklepu loremvit.pl

Wybrane napary nale偶y pi膰 tak cz臋sto, jak to konieczne. Trzeba przestrzega膰 zalece艅 producenta, kt贸re znajduj膮 si臋 na opakowaniu zi贸艂.

Lorem Vit - Aktywnosc - ziola dla sportowcowNajlepsze zio艂a dla sportowc贸w – kt贸re to gatunki?

Polecane zio艂a dla sportowc贸w to:

  • li艣膰 pokrzywy – 藕r贸d艂o soli mineralnych i witamin. Podwy偶sza poziom testosteronu, co jest bardzo istotne dla os贸b buduj膮cych mas臋 mi臋艣niow膮. Pomaga oczy艣ci膰 organizm z toksyn i kwasu moczowego. Dzia艂a silnie przeciwzapalnie i antyoksydacyjnie, przynosz膮c ulg臋 obola艂ym mi臋艣niom,
  • ziele owsa – zawiera m.in. wap艅, magnez, s贸d i potas. Wp艂ywa korzystnie na regeneracj臋 ca艂ego organizmu i usprawnia eliminacj臋 substancji toksycznych. Wzmacnia organizm oraz zwi臋ksza jego wytrzyma艂o艣膰. Znosi uczucie zm臋czenia, koi uk艂ad nerwowy i u艂atwia zasypianie,
  • korze艅 r贸偶e艅ca g贸rskiego – ma dzia艂anie adaptogenne. Podwy偶sza odporno艣膰 organizmu na czynniki stresowe. Pomaga w regularnym uprawianiu sport贸w, skracaj膮c czas potrzebny do pe艂nej regeneracji. Ponadto poprawia nastr贸j, co r贸wnie偶 sprzyja regularnym treningom,
  • ziarno kozieradki – wykazuje w艂a艣ciwo艣ci przeciwzapalne, przeciwb贸lowe i antyoksydacyjne. Pozwala szybciej wr贸ci膰 do formy po treningu. Zwi臋ksza wydolno艣膰 organizmu. Nasila metabolizm t艂uszcz贸w. Wspomaga przyrost masy mi臋艣niowej.

Zio艂a dla sportowc贸w – dlaczego warto pi膰 je w formie mieszanek?

Dobre zio艂a dla sportowc贸w to przede wszystkim takie, kt贸re dzia艂aj膮 wszechstronnie. Pojedyncze zio艂a s膮 pomocne, maj膮 jednak do艣膰 zaw臋偶one w艂a艣ciwo艣ci. Dlatego te偶 lepiej jest wybiera膰 mieszanki zio艂owe. Wtedy mo偶emy liczy膰 na osi膮gni臋cie szeregu korzy艣ci.

Przyk艂adem skutecznej mieszanki zi贸艂 dla sportowc贸w jest Lorem Vit. Mieszanka ta sk艂ada si臋 z li艣cia pokrzywy, korzenia r贸偶e艅ca g贸rskiego, ziarna kozieradki i ziela owsa w odpowiednich proporcjach. Pozytywnie wp艂ywa na regeneracj臋 potreningow膮, jak i poprawia wydolno艣膰 fizyczn膮 organizmu.

opiniaPo intensywnym treningu cz臋sto mia艂em trudno艣ci z zasypianiem, a regeneracja zajmowa艂a mi kilka dni. Przez to, 偶e przerwy mi臋dzy kolejnymi treningami by艂y d艂ugie, nie mia艂em efekt贸w. Teraz, odk膮d pij臋 zio艂a Lorem Vit, daj臋 rad臋 膰wiczy膰 cz臋艣ciej i widz臋 pierwsze zmiany w sylwetcepisze pan Mariusz z Grudzi膮dza

Podsumowanie

Zio艂a dla sportowc贸w s膮 pomocne, o ile dobieramy je starannie i stosujemy z odpowiedni膮 regularno艣ci膮. W艣r贸d najbardziej polecanych gatunk贸w wymieni膰 mo偶na chocia偶by pokrzyw臋, owies, r贸偶eniec g贸rski czy kozieradk臋. Najlepiej zainwestowa膰 w mieszanki zio艂owe, poniewa偶 charakteryzuje je wszechstronne dzia艂anie.

Lorem Vit Aktywno艣膰

LOREM VIT AKTYWNO艢膯
ZIO艁A DLA AKTYWNYCH

FAQ

1. Jakie zio艂a dla sportowc贸w najlepiej wybra膰?

Warto wybiera膰 mieszanki kilku pomocnych zi贸艂, aby poprawi膰 funkcjonowanie organizmu na wielu p艂aszczyznach. Na przyk艂ad Lorem Vit – w 100% naturaln膮 mieszank臋 zi贸艂, opracowan膮 specjalnie pod k膮tem potrzeb os贸b aktywnych fizycznie.

2. Czy zio艂a dla sportowc贸w mog膮 stanowi膰 naturalny doping?

Takie zio艂a b臋d膮 na pewno bardzo pomocne, je艣li zale偶y nam na poprawie wydolno艣ci i wytrzyma艂o艣ci organizmu bez niepo偶膮danych efekt贸w ubocznych. Pij膮c je regularnie, b臋dziemy w stanie 膰wiczy膰 d艂u偶ej i intensywniej, a przy tym dobrze si臋 regenerowa膰.

3. Czy zio艂a dla sportowc贸w pomagaj膮 budowa膰 mi臋艣nie?

Zio艂a same w sobie nie buduj膮 masy mi臋艣niowej, natomiast wspomagaj膮 efekty trening贸w, dzi臋ki czemu szybciej mo偶na uzyska膰 po偶膮dan膮 kompozycj臋 cia艂a.


Bibliografia

1. Hojden B: Przydatno艣膰 zi贸艂 w sporcie [w:] Wiadomo艣ci Zielarskie, 2000; 42(12), 10-11
2. Kelly GS: Rhodiola rosea: A possible plant adaptogen [w:] Alter. Med. Rev. 2001; 6: 293鈥302
3. Sarwa A: Wielki leksykon ro艣lin leczniczych. Wyd. Ksi膮偶ka i Wiedza, Warszawa 2005

5 comments

  1. dagmara1991

    zio艂a dla sportowc贸w kupi艂am dla m臋偶a bo chodzi na si艂ownie i biega wi臋c dosta艂 jako prezent. widz臋, 偶e pije wi臋c chyba mu smakuje te lorem vit.

    1. Tez musze sobie zamowic te Lorem Vit na wyprobowanie.

  2. Mi pomagaj膮 i polecam.
    Kupi艂em miesi膮c temu i stosuj臋 codziennie.

  3. Ewka Doroci艅ska

    Pij臋 od d艂u偶szego czasu te herbatki i jestem zdania, 偶e lepiej mi schodzi b贸l potreningowy typu zakwasy ale te偶 i zapalenia.

  4. nie mia艂am okazji pr贸bowa膰, ale s艂ysza艂am opinie, 偶e realnie niekt贸re zio艂a dla sportowc贸w s膮 wskazane, wi臋c…

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *

漏 LoremVit.pl
Wszelkie prawa zastrze偶one!